Obserwatorzy

środa, 6 maja 2015

Chabrowo

Witam was serdecznie i szybciutko przedstawiam prace, które powstały w ramach kolejnego zamówienia. Oto one:

Tym razem moim zadaniem było stworzyć bransoletkę, która pasowałaby do stroju w kolorze chabrowym. Ponieważ lubię dawać Klientom możliwość wyboru, jak zwykle prac powstało kilka, jednak tym razem był mały problem, trzeba było przygotować je w bardzo krótkim czasie, bo zaledwie w tydzień, więc mogłam wykorzystać tylko te koraliki, które miałam aktualnie w moim magazynku. Całe szczęście było w czym wybierać. 

Bransoletka nr 1.


Prawdę mówiąc robiłam ją w pierwszej kolejności i przy wyborze koralików zasugerowałam się ich nazwą. Całość powstała z Toho Round 11o, ale te najciemniejsze to ni mniej, nie więcej tylko po prostu Opaque-Frosted Cornflower (=chaber). Reszta to Opaque-Rainbow Blue Turquoise i Opaque White. Wykończenie w kolorze srebrnym, z zapięciem typu toggle i zawieszką w kształcie motyla. No bo przecież obraz zbóż i chabrów dopełnić mogą tylko motyle :)

Bransoletka nr 2.


Bransoletka bardzo błyszcząca i delikatna. Całość z koralików Toho Round 11o - baza w kolorze Trans-Rainbow Sapphire, kropeczki w kolorze Silver-Lined Cristal. Wykończenie w kolorze srebrnym z zapięciem typu toggle oraz charms'em w kształcie kwiatka z niebieską cyrkonią w środku. No muszę przyznać, że jestem z niej bardzo zadowolona.

Bransoletka nr 3.


W bardzo podobnej gamie kolorystycznej co jej poprzedniczka, ale w zupełnie innym wykonaniu. Tutaj wykorzystane zostały dwa rozmiary koralików Toho Round: 11o w kolorze Silver-Lined Crystal i 8o w kolorze Silver-Lined Sapphire. Wykończenie srebrne z zapięciem typu toggle oraz zawieszką w kształcie delikatnego ażurowego serduszka. Jest bombastyczna - to oczywiście bardzo subiektywne i bardzo Moje zdanie, nie mniej jednak obstaję przy tym, że się udała. 


Pozdrawiam serdecznie. do następnego razu. Pa pa :)

3 komentarze: