Obserwatorzy

sobota, 17 stycznia 2015

Serdecznie witam

I stało się ... założyłam bloga. Chodziło mi to po głowie już od dłuższego czasu, ale ciągle nie mogłam się zdecydować. Nie mniej jednak zrobiłam to i bardzo się z tego powodu cieszę. Zakładam, że będzie on pełnił rolę swoistej biblioteki moich prac. 
Niestety nie raz już się przekonałam, że do przechowywania i archiwizowania danych nie nadają się ani płyty DVD, ani pamięć USB. Ostatnio padł mi jednak zewnętrzny dysk twardy i wierzcie mi - nie było to miłe. No cóż, może to właśnie blog się sprawdzi w tym zadaniu. 
Tak czy siak będę dzieliła się w tym miejscu tym co zrobię własnoręcznie sama lub z pomocą moich chłopaków. Jak wskazuje tytuł bloga koraliki będą wiodły tutaj prym, gdyż jest to bardzo wdzięczny materiał i znajduje zastosowanie w wielu różnych ciekawych zadaniach. Żywię głęboką nadzieję, że to co tutaj zobaczycie przypadnie Wam do gustu, a może wręcz zainspiruje do stworzenia własnych dzieł. 
Gdyby jednak stało się tak, że któraś z prac spodoba Wam się na tyle, że Ty droga czytelniczko, lub Ty wspaniały czytelniku, chcielibyście się stać jej właścicielami, a może zamarzycie o czymś podobnym, zrobionym specjalnie dla Was i z myślą o Was, np. o czym w innym kolorze, lub o nieco innym kształcie, to wtedy się nie krępujcie, napiszcie na adres stanowska.monika@gmail.com, a ja chętnie spełnię te marzenia. 
Zapraszam do lektury. Czytajcie, oglądajcie i komentujcie to co Wam się podoba, lub nie podoba (mam nadzieję, że to ostatnie będzie się zdarzało niezwykle rzadko). 

7 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo i życzę wytrwałości !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Widziałaś? Po prawej stronie jest link do Twojego bloga. Może tam zostać?

      Usuń
    2. U mnie jest już Twój, ale obserwatorem na razie nie mogę zostać. Muszę sobie przypomnieć, jak się sprząta obserwowane blogi. Mam ich za dużo .....

      Usuń
  2. Witaj Moniko w blogosferze :))
    Ja wprawdzie nie koralikowa, ale zaglądać będę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Eluniu :)
      Cieszę się, że jesteś :)
      I zaglądaj, bo już w piątek opublikuję całe mnóstwo bransoletek przygotowanych specjalnie na sobotni kiermasz w Katowicach :)

      Usuń
  3. super gratuluje odwagi:) widzę też, że jesteśmy koleżankami po fachu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Katlus :)
      Będzie mi miło, jeśli będziesz zaglądać tu częściej :)

      Usuń