Obserwatorzy

sobota, 17 stycznia 2015

Podwójna bransoletka

Chciałabym przedstawić Wam moje ostatnie dzieło. To bransoletka zrobiona z dwóch sznurów szydełkowo-koralikowych, które początkowo wyglądały tak:





Obie bransoletki zostały przygotowane przy użyciu koralików Toho Round 11o w kolorze Trans Rainbow Crystal i cieniowanych nici maszynowych nieznanej mi niestety firmy. Nici tych używam również do pikowania, czy obszywania materiałów. Użycie przeźroczystych koralików sprawiło, że ładnie widać przez nie zmieniający się kolor nici. Niestety poniosło mnie i obie bransoletki wyszły zbyt długie. Bardzo mi się podobały - uważam, że świetnie pasują do dżinsów - więc żeby móc je założyć, nadałam im ostatecznie nieco inny kształt ... i pasuje.



Przepraszam za jakość zdjęć. Niestety nie najlepszy ze mnie fotograf, ale liczę na to, że z czasem dojdę do wprawy i będzie dużo lepiej.

10 komentarzy:

  1. Piękny zestaw powstał !!!
    Muszę wam powiedzieć, że Monika w Wigilię wieczorem zaczęła ćwiczyć całkowicie nową dla siebie technikę. Do tej pory powstało już kilka bransoletek

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Chcialabym sie nauczyc ale ciagle brak casu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okko, Witam Cię na moim blogu. mam nadzieję, że będziesz zaglądać częściej.
      A co do nauki - nie martw się, z całą pewnością w końcu Ci się uda. To naprawdę jest fajne zajęcie.

      Usuń
    2. Okko !!! Mamy wstępnie ustalony termin spotkania kołderkowego w Świętochłowicach 14 - 15 marca, może przyjedziesz ? Na spotkaniach oprócz dziewczyny uczą różnych technik.

      Usuń
  3. super bransoletka:) super kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach i jeszcze jedna prośba, chciałabym dodać Twój blog do obserwowanych ale nie widzę takiej możliwość:(

      Usuń
    2. Cieszę się, że bransoletka się podoba :)
      A do do reszty to muszę się dopiero wprawić w to co jest potrzebne. Dodałam kilka gadżetów w projekcie strony, myślę, że teraz będzie ok :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń