Obserwatorzy

niedziela, 8 lutego 2015

Komentarze

Moi mili.
Dotarły do mnie skargi, że na moim blogu nie można było dodawać komentarzy. Jak wiecie dopiero się uczę jak w ogóle bloga prowadzić. Dlatego w sobotę ponownie nad tym usiadłam i dokonałam pewnych zmian w ustawieniach. Mam nadzieję, że teraz będzie OK.
Więc z tego miejsca jeszcze raz gorąco pragnę zaprosić wszystkich odwiedzających do ponownego przejrzenia moich postów i komentowania ile tylko się da. Piszcie co Wam się podoba, a co nie. Inspirujcie mnie i motywujcie do dalszego działania. Wszystkie komentarze z całą pewnością przeczytam i postaram się udzielić odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

Pozdrawiam Monika :)

2 komentarze:

  1. Nie rozumie , nie miałam problemu z komentarzami.
    Lepiej jednak blokować anonimy, żeby nam bloga nie zaśmiecały różnej maści boty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie miałaś. I jak widać kilkoro innych ludzi też nie. Ale podobno większość nie mogła zamieszczać komentarzy, bo nie była "gdzieś tam" zarejestrowana. Boty i spamy mogę ręcznie usuwać a komentarze zainteresowanych ludzi są dla mnie bardzo ważne :)

      Usuń