Obserwatorzy

niedziela, 15 lutego 2015

Złoto i brąz

Niestety. Okres rozliczeń rocznych i sprawozdań finansowych nie wpływa korzystnie na tworzenie nowych bransoletek. I nie tylko. Człowiek siedzi cały dzień z głową w papierach i przetwarza cyferki. Nie mniej jednak każdy musi mieć w ciągu dnia odrobinę wytchnienia i właśnie dzięki takim odrobinkom mogę Wam dzisiaj zaprezentować to:


Inspiracją dla powstania tej bransoletki była reklama telewizyjna znanej rozgłośni radiowej. Pewnie ją kojarzycie - Panowie Krzychu i Rychu dyskutują na temat tego, czy dziewczyny bardziej lubią brąz, czy też gold. A ja odpowiadam - a po co wybierać skoro można mieć oba. I tak też zrobiłam. Chwilę później nawlekałam na nitkę łącząc ze sobą koraliki Toho Round 11o w kolorach: Opaque-Rainbow White, Opaque-Lustered Dark Beige oraz Opaque Terra Cota z Permanent Finish - Galvanized Starlight. I co, źle wygląda ? Osobiście uważam, że akurat złoto i brąz współgrają ze sobą rewelacyjnie i bynajmniej nie trzeba pomiędzy nimi wybierać.
I tym optymistycznym akcentem żegnam się z Wami. Piszcie jak Wy podchodzicie do tematu: złoto czy brąz ?

2 komentarze:

  1. Ładna !!! Tylko nie moje kolory, Eluni też nie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie. Właśnie dostałam zamówienie na taką, tylko złoto czerwoną ;-) To będzie bardziej w Wasz deseń prawda ? ;-)

    OdpowiedzUsuń