Obserwatorzy

niedziela, 22 marca 2015

W kolorach ziemi

Witam Was moi mili po dłuuugiej przerwie. 
Ostatnio byłam strasznie zapracowana, w związku z czym nie miałam specjalnie możliwości publikowania nowych postów. Ale to nie znaczy, że nie powstała żadna nowa praca - wręcz przeciwnie. Teraz będę je wszystkie na bieżąco fotografowała i umieszczała na blogu.
Na dobry początek dwie bransoletki wykonane metodą "sznura tureckiego". Obie, z okazji końca zimy, w kolorach ziemi.


Do wykonania pierwszej jako podstawy użyłam koralików Toho Round 6o w kolorze Hybrid Lt Beige Picasso. Są po prostu cudowne i z całą pewnością zagoszczą jeszcze w niejednej mojej pracy. Ponadto znalazły się w niej również koraliki Toho Round 11o w kolorach: Marbled Opaque Avodaco Pink, Opaque Lustered Dark Beige oraz Ceylon Custard. Druga bransoletka, podobnie jak jej poprzedniczka, wykonana została na bazie Picasso, tym razem Toho Round 6o Hybrid Turquoise Picasso, a otoczona jest koralikami Toho Round 11o w kolorach: Marbled Opaque Beige Pink, Opaque Lustered Dark Beige oraz Ceylon Custard.


Mam nadzieję, że bransoletki przypadną Wam do gustu. Piszcie proszę w komentarzach co o nich myślicie. A może macie jakieś spostrzeżenia i uwagi. Chętnie poczytam. A tymczasem - żegnam się z Wami. Do zobaczenia wkrótce.

1 komentarz: